11 Aralık 2011 Pazar

Eğitimde Edebiyat Semineri 17 Aralık’ta Gerçekleşecek!

Günışığı Kitaplığı Eğitimde Edebiyat Semineri 17 Aralık’ta Gerçekleşecek!

Günışığı Kitaplığı’nın düzenlediği Eğitimde Edebiyat Semineri 17 Aralık 2011 Cumartesi, İSTEK Okulları’nın katkılarıyla İSTEK Acıbadem Okulları’nda Gerçekleşecek

Çağdaş çocuk ve gençlik edebiyatı, okuma kültürü, yaratıcı okuma uygulamaları, kitap seçimi, edebiyat ve felsefe ilişkisi, edebiyatın yaşama yansıyan etkileri gibi temel konularda gelişim sağlamayı amaçlayan seminere Türkiye’nin dört bir yanından öğretmenler ve eğitim yöneticileri ücretsiz katılıyor.


PROGRAM


09:00 Kayıt ve ikram
09:45 Açılış
10:00 Prof. Dr. Sedat Sever, Nasıl Okur Olunur?
10:40 “Balık” Romanı Üzerine Eleştirel ve Yaratıcı Bir Okuma Uygulaması
Cahit Ökmen, ODTÜ Geliştirme Vakfı Okullları
11:00 Kahve Molası
11:20 Felsefeye İlk Adım: Hak ve Ödevlerimiz Üzerine Birlikte Düşünme
Hülya Gün, Yeşim Hazneci
İTÜ Geliştirme Vakfı Özel Dr. Natuk Birkan İlköğretim Okulu
11:40 Ayşe Yüksel, İlköğretim 2. Kademe ve Lise İçin Edebiyat Okumaları Önermek
12:10 Öğle Yemeği
13:15 Mine Soysal, Öğrenimde Edebiyat Keyfi Yakalamak, Yaratmak
13:45 “Evrendeki Son Kayıt” Biz mi Olacağız?
Ayşen Erdöl, İSTEK Özel Acıbadem İlköğretim Okulu
14:05 Kahve Molası
14:25 Okul Kütüphanelerinde Yaratıcı Atölye Çalışmaları
Suzan Geridönmez, Günışığı Kitaplığı
14:45 Osman Şahin, Öğretmenlik ve Edebiyat
15:35 Kapanış

Sorularınız için: seminer@gunisigikitapligi.com,

Damla Işık (0212) 212 99 73

http://www.gunisigikitapligi.com/downloads/Gunisigi.Kitapligi-Egitimde.Edebiyat.Semineri.17.Aralik-BULTEN.PROGRAM.pdf


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder